Saturday, December 18, 2010

new template :)



okeeeh , shasha di sini . 
blog nieh aku dah edit , bg warna kuning & bg nampak ciri - ciri gamma sikit .
sorry laaah , kalu hampa tak suka .
kalu tak suka , gtau aku kat fb , aku carik background laen .
aku try cari yg tak nmpk mcm perempuan sgt . tadak laaa
yg aku carik yg biasa - biasa ada , tp warna laen and tak bapa nak cantik .
tapi aku rasa nie better dari yg grumpy toast yg roti - roti yg aku penah buat dulu kan .
heeeee , kot kalu hampa ada jumpa background yg lebih sesuai , gtau aku .
nnt aku tolong editkan . teheeee 
*ehem , ehem , bajet macam aku pandai kan :P
aku pun ada tambah gambaq nieh , tatau ampa suka ka dak ,
kalu ta suka , habaq jaa , nnt aku buang okeh :)
kalu apa - apa , contact aku kat fb laah , heee
thanks ;)


No comments:

Post a Comment