Saturday, September 4, 2010

SPM 2 bulan lagi...

assalamualaikum,,,
cner p'siapan ryer?
kuih rye buat k ekpress jew??
pape p0n Selamat Hari Ryer...
Maaf Zahir Batin...
aku nk minx maaf kt sume kwn2...
aku ske mlwak ksar...
aku mmg agk ksar...
sjak azali lagi nk wt cner...
abg aku ar pnya psal,,tiap2 ari dy belasah aku..
aku kna ar prthankan dri..hee...
papep0n tiap kali k0wg suap jew mkn kuih rye k0wg jgn lupa aku eh???
aku x dpt nk bryer cm k0wg...k0taknye,,aku x ryer la...
haha....
pd ktua uma,,pakcik mi0i,,,
s0rry ar psal idea pkena k0 mlm tuh...
siyes cekang urat perut aku tgk k0 cuak,,cuak ter0k...haha...
s0rry yer,,mt ryer...
weh,,,rndunyer kt k0wg...
aku kt uma b0san gler tr0k xta0 nk wtper..
trperap kt uma 24h0urs...
f0n pn x pegang,,maen sms apatah ag...huhu...
sempena bulan mulia hari mulia nie,,
aku hrap pd psangan 'c0uple'...
c0uple,,c0uple jgk jgn lupa SPM adventure kta bru nk start...
pd yg x c0uple mcm aku nie an...hakhak...
jgn nk cri psangan ag...
lpas SPM xksah la k0wg nk wt pape...
aku h0pe sume dak GAMMA dpt result 'Gempak 4 SPM' yer..
k la 2 jew nk ckp...salam sayang wt sume mber yg tsyang....
assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment