Saturday, April 17, 2010

this is our friendship

this is our friendship
apa salahnya klau seseorg tu nk wat mioi jadi pemberi semangt dy.. bg aku tu something yg positif. at least kita akn brsemangt nk wat somehting bila kita pk psal dy. tmbah2 lg bla kita tngah down sngt2. aku yakin stiap org ada pemberi semngt masing2 so biar arh.. dy nk jadikan mioi tuh pemberi smngt dy.. thats what friends are for...

kita nk duduk kat smskp tu lama lagi.. biar kita lalui dgn gmbira... aku pun ada pemberi smngt. GAMMA la smngt aku untuk trus dok kat smskp, untuk x pindah blik skolah lma.. tlong arh jgn patahkan smngt aku lgi... biar GAMMA epy untuk aku trus dok sini...

senarai insan2 yg bg aku smngt
*ibu & along >untuk trus hidup
*apit >dlm mengenali org lain
*nabila & mira >dlm persahabatan
*mioi >dlm wat yg terbaik untuk GAMMA
*jazz >dlm menjaga diri
*GAMMA >teach me the meaning of family

-unknown-1412-

No comments:

Post a Comment